O MNIE

Cześć !

 Mam na imię Monika. Jestem mamą trójki wspaniałych dzieci w wieku 14, 12 i 2 lat. Oraz żoną niebanalnego mężczyzny, od wielu lat szaleńczo w nim zakochana.
Mieszkam w moich ukochanych górach. Cudownym Beskidzie Sądeckim, który rozpieszcza mnie swoim majestatycznym krajobrazem każdego dnia i o każdej porze roku. Choć tu się urodziłam, a potem na wiele lat wyjechałam, to wróciłam tu z łezką w oku i ogromnym sentymentem jakim zawsze darzyłam to miejsce. Teraz nadrabiam stracony czas i korzystam z dobrodziejstw natury,  spacerując klimatycznymi alejkami i organizując rodzinne górskie wycieczki.

Trochę o mnie:

➺ Miłośniczka książek; czytania, pisania.
➺ Właścicielka psa rasy Siberian Husky o imieniu: BOBBY oraz kota o umaszczeniu szylkretowym o zacnym imieniu: BELLA - zwierzaki brytyjskie, cudownie odnalazły się w Polsce.
➺ Z pasji: cukiernik, piekarz, kucharka.
➺ Z zamiłowania do przyrody i zdrowego stylu życia: ogrodniczka, zielarka.
➺ Maniaczka! Pachnącego, czystego prania.
➺ Wariatka na punkcie zapachów: Perfum oraz Świec.
➺ Amator: psycholog
➺ Laik w urządzaniu wnętrz w swoim domu ( coraz bardziej mi się to podoba )
➺ Butoholiczka po 30-tce!
➺ Notorycznie, wszędzie spóźniona...


Założyłam bloga z dwóch najważniejszych powodów:

 Po pierwsze- to było moje marzenie! Do tego jestem straszną gadułą z ogromem pomysłów,  więc przelewam myśli na komputer. Po drugie- mam małego synka, więc nareszcie znalazłam na to czas plus wiadomo, na dłuższą chwilę trzyma mnie maluszek w domu, a ja nie wyobrażam sobie siąść na laurach i nie robić nic. Za bardzo mnie nosi, nie potrafię się lenić. Bardzo lubię się rozwijać, wyrażać swoje opinie na wiele tematów. Doradzać, nie mędrkować!!! Tylko poradzić czasem komuś kto lubi czytać o tym, że w życiu nie zawsze jest sielankowo, że z każdej porażki można wyciągnąć lekcje i podnieść się bez pomocy innych. Stanąć mocno na własnych nogach i tworzyć swoją historię. Albo, wyciągnąć pomocną dłoń do osoby, która tego potrzebuje. Nie znam się na wszystkim, ale posiadam dość szeroką wiedzę na różne tematy i właśnie tą wiedzą chciałabym się z Tobą dzielić.

Znajdziesz tutaj:

-Wiele przepisów na ciasta, chleby, przetwory i inne kulinarne potrawy ( zawsze uwielbiałam karmić ludzi. Może to dziwnie brzmi, ale to prawda - uwielbiam gotować i piec, a wiedzę na temat ,,kucharzenia'' zdobyłam od babci, która prawie całe swoje życie była szefową na kuchni w jednym z hoteli w górach. Skoro smakuje nam, może i Ty się skusisz? ).
-Recenzje książek jakie czytam ( począwszy od kryminałów po poradniki, skończywszy na bajkach dla dzieci ).
-Podsumowania i plany ( uwielbiam notesy, plannery, kalendarze, karteczki, organizery, długopisy i inne biurowe pierdółki, dlatego planowanie i podsumowywanie sprawia mi tyle radości ).
-Macierzyństwo ( nie może być inaczej, to ważny temat dla każdego rodzica. Macierzyństwo to bardzo szerokie pojęcie. Zaczynając od wychowania, po kształcenie, dolegliwości dziecka, towarzyszące mu rozterki jakie przeżywa oraz pasje i talenty jakie dziecko chce w sobie rozwijać ).
-Recenzje np: kosmetyków, których używam, perfum, świec itp. ( Jestem kobietą i nie wyobrażam sobie nie dbać o siebie, jak każda ,,dama'' maluję się, pielęgnuję,pachnę i używam wszystkiego co tylko dla kobiet ).
-Poruszę wiele tematów związanych z ziołami oraz kwiatami ( moje parapety uginają się pod ilością kwiatów jakie posiadam, ogród tworzę od dwóch lat, więc jeszcze jego finalny wygląd dopiero przede mną, ale systematycznie dbam i o kwiaty w domu i w ogrodzie. Do tego mam mały warzywnik, który co roku cieszy mnie jak nowa zabawka małe dziecko. A dlaczego zioła? A dlatego, że jestem ostatnią osobą w rodzinie, która zażywa tabletki, ja po prostu ich nienawidzę! Dlatego piję herbatki ziołowe, robię oleje ziołowe i ziołowe nalewki, z których w razie potrzeb korzystam ja i moja rodzina).
- Pokażę Ci jak mieszkam ( będę zamieszczała tutaj rownież moje ukochane wnętrza. Uwielbiam mój dom, choć tak naprawdę cały czas jest w remoncie. Nie wiem jak jest u Ciebie? Ale w moim domu każde pomieszczenie ma inny klimat. Jest dokładnie taki jak ja-niestandardowy. Jestem indywidualistką i nie lubię niczego powielać. Kocham łączyć ze sobą rzeczy piękne. Czasem pomieszam różne style i powstaje z tego mały miszmasz, ale ze smakiem ).


 To tylko parę przykładów na tematy jakie będę zamieszczała na moim blogu. Mam dużą świadomość tego, że nie każdy temat będzie dla Ciebie interesujący, ale blog jest stworzony właśnie dla Ciebie, gdzie mam nadzieję coś ciekawego znajdziesz.
Uważam, że każdy z nas powinien próbować. Ja od wielu lat myślałam o tym, aby tego bloga założyć. Długo się wahałam, nie byłam pewna czy potrafię, czy znajdę czas i wreszcie czy ktokolwiek będzie chciał czytać to, co mam do powiedzenia. Spróbowałam i nie żałuję. Chociaż to dopiero moje początki i blog będzie się zmieniał to i tak jestem z niego zadowolona. To jest mój mały, wielki krok do realizowania siebie i spełniania marzeń. Blog będzie o życiu, czy będzie się czymś różnił od wielu life-stylowych blogów w sieci? Być może? Ocenisz to sama, zaglądając na moje posty.

Jeśli zainteresował Cię jakikolwiek temat, lub chciałabyś po prostu napisać coś od siebie, to serdecznie Cię zapraszam. Do komentowania postów i odwiedzania mojego bloga lub napisania bezpośrednio na mój adres email: tuberozablog@gmail.com przecież każdy może pisać.

A teraz...
Napijmy się pysznej kawki i wspólnie porozmawiajmy.


Monika


                                           

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MAŚLANE BUŁKI Z MAKIEM I SEZAMEM

TORT CZEKOLADOWY Z KREMEM CHAŁWOWYM

SEROWE ROGALIKI BEZ JAJEK