L’Oreal żel i tonik oczyszczający z ekstraktem z róży i jaśminu do cery suchej oraz wrażliwej.

 Dobry wieczór kochana. U mnie jest już wieczór, więc czas na pielęgnacje🌸
Nie wytrzymałam i muszę się odezwać. Bardzo długo szukałam odpowiednich kosmetyków do codziennej pielęgnacji. A, że mam cerę wrażliwą to prawie każdy kosmetyk ja podrażniał🤨
Ale teraz mam juz swój nr.1 😍 i nie zamienię go na inny🥰Używam tych produktów dwa tygodnie, a zakochałam się w nich od pierwszego użycia❣️Miałam napisać recenzję na ich temat po miesiącu stosowania. Są one jednak tak niesamowite, że stwierdziłam iż nie ma na co czekać💓💓💓


Tonik łagodzący oraz żel oczyszczający z ekstraktami z róży i jaśminu do skóry suchej i wrażliwej firmy L’Oreal, są idealne dla osób z cerą naczynkową oraz bardzo suchą


Tonik ma ciekawą, żelową konsystencję. Przez co moim zdaniem jest duzo bardziej wydajny, koloru mleczno-różowego. Bardzo dobrze oczyszcza skórę co jest jego ogromnym plusem. Prawie po każdym toniku moja skóra była ściągnięta i sucha, potrzebowała szybkiego nawilżenia. Po tym toniku skóra jest nawilżona,delikatna i pieknie kwiatowo pachnie-nie nachalnie. Świetnie oczyszcza, tonizuje, wygładza i zmiękcza cerę.Tonik jej nie podrażnia po mimo tego iż ma alkohol w składzie na trzecim miejscu. Nie jest to żadnym minusem.


Żel oczyszczający jest bardzo delikatny, słabo naperfumowany co uważam za zaletę. Spełnia swoją funkcję w 100% cudownie oczyszcza skórę podczas mycia. Ładnie się pieni i nie podrażnia ani nie wysusza. Skóra po jego użyciu jest miękka i nawilżona. Idealnie oczyszczona i przygotowana do kolejnych zabiegów. Bardzo wydajny, ma kremową konsystencję.


Uważam, że oba te produkty są godne uwagi. Jeżeli tak jak ja masz suchą skórę i cerę naczynkową to te produkty przypadną Ci do gustu. Nie żałuję ich zakupu. Wręcz przeciwnie, jestem nimi zachwycona, a moja cera jak nigdy jest delikatna i nawilżona.

Polecam i pozdrawiam Cie serdecznie
Monika

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MAŚLANE BUŁKI Z MAKIEM I SEZAMEM

TORT CZEKOLADOWY Z KREMEM CHAŁWOWYM

O MNIE