AGATHA CHRISTIE-CZARNA KAWA

                       

  ,, Czarna Kawa ''

➻➻➻
- Mam następujący problem:od pewnego czasu pracuję nad wzorem bombardowania atomu...
Teraz praktycznie już zakończyłem pracę;wyprowadziłem wzór, na podstawie którego można wyprodukować nowy, śmiercionośny materiał wybuchowy. Mam podstawy, aby podejrzewać, ze ktoś z moich domowników próbuje wykraść ten wzór. W tej chwili nie mogę powiedzieć nic więcej...


➻➻➻
- Pewnego poranka do Herkulesa Poirota dzwoni Sir Cloud Amory-wybitny i słynny fizyk zaangażowany w tajne prace rządu brytyjskiego, którym celem ma być zwiększenie potencjału obronnego państwa i zabezpieczenie go na wypadek wojny. Amory obawia się, że w jego bezpośrednim otoczeniu działa szpieg i prosi o bezpośrednią pomoc. Poirot wyrusza w podróż do Anglii. Zanim jednak zdąży poznać Amory’ego osobiście ten będzie już martwy...

Serdecznie polecam
Monika


MOJA OCENA
7/10



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

MAŚLANE BUŁKI Z MAKIEM I SEZAMEM

TORT CZEKOLADOWY Z KREMEM CHAŁWOWYM

SEROWE ROGALIKI BEZ JAJEK